loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

سلامممم بیتای من :دی

بیتا کامیار ما وقتی توشکمته اینجوری با لپ تاپش کار میکنه و چت میکنه با جی افی که دوستش داره !!

 

 

کاریکاتور,کاریکاتور اجتماعی

 

 

هههه میبینی کامیارمون داره با جی اف اش چت میکنه ... همون جوری که منو تو باهم اشنا شدیم کامیارمون هم داره اینجوری آشنا میشه

ههه حالا در آینده ببینیم بچمون چجوری میشه :دی  

ولی انگاری مثل تو قشنگه و مثل من پای کامپیوتر ههههههه

دوستت دارم بووس فعلا زندگی من

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 7,633
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ