loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 78 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (1)

روزی از دل پرسیدند : چه موقع شادی؟

 گفت:هروقت که عزیزی مرا یاد کند...

میدونی یعنی چی بیتا ؟ یعنی اینکه هرموقع تو شاد باشی منم شادم غمگین باشی منم غمگینم ، اگه خدایی نکرده بمیری منم میمیرم اگه اتفاقی واست بیوفته کلی به خودم فحش میدم که چرا پیشش نبودم و ازش محافظت نکردم؟

بیتا راستش میدوتی وقتی چند شب پیش باهم چت کردیم کلی یاد خاطره های قدیمیمون افتادم

به یاد  اون شبایی که منتظر میموندم تا مامانت بخوابه بیای چت

به یاد اون شبایی که دلقک بازی در میاوردم تا یکم بخندونمت و با خنده ی تو منم شاد بشم

به یاد اون شبایی که تا صبح بیدار بودیم ، و دوست نداشتیم خداحافظی کنیم

به یاد اون شبایی که هرماه روز آشناییمونو تبریک میگفتیم

به یاد اون شبایی که ...

بیتا ؟ خداشاهده خیلی دوستت دارم ، هیچوقت هیچوقت ازم جدا نشو چون بدونه تو میمیرم / میدونم که میگی نمیمیری ولی خداوکیلی میمیرم

بخدا وقتی رفتی کلی تلاش کردم تا برگردی چون دوستت داشتم / برا نامه نوشتم تا یاد اون روزا بیوفتی دیگه داشتم نا اومید میشدم تا ت نیمباز پیام دادی و گفتی که دوستم داری ! خیلی خوشحال شدم تلاشم بی نتیجه نبود...

بیتا خیلی دوستت دارم...

به خدا میسپارمت عشق من / هیچوقت نشو ازم جدا / قراره باهم باشیم و ازدواج کنیم

بوووس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/11/05 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

hAME inaro midunam azize delam شکلک
manam vaghean dooset daram amir شکلک
ghorbune to besham man شکلک
پاسخ : خدا نکنه دیونه / مرسی که میدونی فدای دونستنت :دی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 659
  • بازدید کلی : 7,451
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ