loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 298 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

مرحله اول :
ابتدا قبل از این که همسرتان را ببوسید لب هایتان را با زبان خیس کنید چون لب های خشک نمی توانند به خوبی روی زبان حرکت کنند . برای این کار کافی است یک بار زبان را روی لب ها بکشید تا آن ها خیس شده و برق آن ها  چشم های همسرتان را بگیرد . هر چند مدت یکبار این کار را تکرار کنید تا از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید .

 

 

مرحله ی دوم :

 

 

به آرامی به لب های همسرتان نزدیک شوید و روزنه ای میان لب های او باز کنید و در همان حالت مدتی را بگذرانید تا نفس هایتان با هم یکی شود . بعد به آرامی لب پایین یا بالای آن را به آرامی بلیسید یا بمکید  این کار حس خوشایندی به شما خواهد داد .

 

 

 

مرحله ی سوم :

 

دقیقا روبروی هم قرار نگیرید به طوری که نوک بینی شما و همسرتان با هم برخورد کند بلکه باید کمی سرهایتان را مخالف جهت همدیگر بچرخانید تا بتوانید عمیقا همسرتان را ببوسید

 

 

 

 

 

 

مرحله چهارم :
چشم هایتان را ببندید . همین طور که به همسرتان نزدیک می شوید به چشم هایش خیره شوید . ولی وقتی تماس برقرار شد چشم هایتان را ببندید . البته این به نظر شما نیز بستگی دارد اگر با خیره شدن به همسرتان لذت بیشتری می برید می توانید چشم هایتان را نبندید . یا این که مدتی آن ها را باز و مدتی دیگر آن ها راببندید .

 

 

 

 

مرحله پنجم :

 

 

بوسه ی فرانسوی یک بوسه ی دهان باز است ولی برای شروع می توانید ابتدا با دهن بسته لب های همسرتان را به آرامی ببوسید .

 

 

 

مرحله ی ششم :

 

 

 

بوسه ی فرانسوی یک بوسه دو طرفه و مشترک است . شما نمی توانید بدون خواست و رضایت همسرتان ، او را به خوبی ببوسید . شما باید با لبهایتان یکی از لب های همسرتان را بگیرید و یا به آرامی آن را لیس بزنید .

اگر همسر شما ، به بوسه های شما پاسخ نمی دهد بهتر است بوسیدن را متوقف کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنید .

 


مرحله هفتم :
دهانتان را کمی بیشتر باز کنید و با زبانتان داخل دهان همسرتان را کاوش کنید . زبان خیلی حساس است بنابراین با کمی گشت و گذار در دهان همسرتان ، جاهایی که همسرتان لذت بیشتری می برد کشف می کنید

 

 

 

 

مرحله ی هشتم :

بوسه ای پرحرارت و لذت بخش است که به آرامی صورت بگیرید . بنابراین از عجله پرهیز کنید و سعی کنید نواحی لذت بخش دهان ، زبان و لب های همسرتان را کشف کنید . یاد بگیرید که چه جاهایی را باید بمکید و چه جاهایی را باید بلیسید .

 

 

 

 

مرحله نهم :
یاد بگیرید که برای نفس کشیدن بوسه را قطع نکنید . همان طور که دارید می بوسید روزنه هایی برای نفس کشیدن نیز پیدا کنید . تلاقی نفس های شما می تواند رمانتیک نیز باشد .

 

 

نکته دهم :

 

چیزهایی را که موقع بوسیدن یاد می گیرید به ذهن بسپارید . گاهی چیزی به آن اضافه کنید و یا بوسه های سطحی را عمیق انجام دهید و بلعکس . سعی کنید تا زمانی که حرفه ای نشده اید و قلق همسرتان به طور کامل به دستتان نیامده است مدام در حال کاوش باشید .

 

 

 

 

نکته یازدهم :

 

 

 

از دست هایتان نیز استفاده کنید . می توانید به آرامی صورت همسرتان را میان دست هایتان بگیرید  و یا موقع بوسیدن پشت همسرتان را نوازش کنید و یا انگشتان خود را به میان موهای او بفرستید و یا در صورتی که قصد دارید این بوسه را به آمیزش ختم کنید می توانید نواحی حساس جنسی همسرتان را که قبلا کشف کرده اید نوازش کنید و یا ماساژ دهید .

 

 

 

 

نکته ی دوازدهم :

 

حال همسرتان را درک کنید و در هر شرایطی از او تقاضای بوسه ی فرانسوی نکنید . یادتان باشد که این نوع بوسه باید با همراهی همسرتان باشد . اگر او نمی تواند پاسخگو باشد او را تحت فشار قرار ندهید .

 

 



 

نکته ی سیزدهم  :

 

 

 

در مورد بوسه ی فرانسوی با هم صحبت کنید . به همسرتان بگویید که دوست دارید این بوسه به چه شکل انجام شود و نظر او را نیز بپرسید . این بوسه را فقط به قصد آمیزش انجام ندهید می توانید برای صمیمیت بیشتر گاه و بی گاه آن را اجرایی کنید البته به شرطی که هر دو نفر آمادگی لازم را داشته باشید .

 


راهنمایی بیشتر :
حواستان به بوی نفستان باشد ،
مطمئنا دوست ندارید کسی که بوی دهان او بد هست شما را ببوسد و یا شما او را ببوسید . چه نوع بوسیدن دوستانه باشد چه عاشقانه و جنسی . از آنجایی که بوسه ی فرانسوی با دهان باز انجام می شود بوی نفس خیلی است . پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید قبل از آن حتما از خوشبو کننده ها استفاده کنید ویا آدامسی را که دوست دارید و بوی مطبوعی به دهان شما می دهد بجوید .
توجه داشته باشید که هر کس باید روش منحصر به فرد خود را کشف کند . چیزهایی که بیان شد فقط جنبه راهنمایی دارد . ممکن است همسر شما بیشتر دوست داشته باشد شما با لب های او بازی کنید و از مکیدن زبانش لذت نبرد و یا بلعکس . ممکن است موقع بوسیده شدن ، دوست نداشته باشد که قسمت های دیگر بدنش را لمس کنید شاید او دوست دارد تمام تمرکز خود را روی بوسیدن متمرکز کند .
نکته ی مهم دیگر مدت زمانی است که یک بوسه باید به طور بیانجامد . مدت آن بستگی به نظر شما و همسرتان دارد ممکن است در بعضی ها  کمتر از یک دقیقه و در برخی دیگر تا 10 دقیقه و یا بیشتر هم طول بکشد .
هشدارها :
اگر شما یا همسرتان یک بیماری در دهانتان باشد . هرگز اقدام به بوسیدن طرف مقابل نکنید .
اگر هنگام بوسیدن بزاق بیش از حدی از دهان یکی از شما تراوش کرد می توانید بوسه را قطع کرده و آن را خالی کنید و یا این که آن را قورت بدهید .
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/11/06 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
divoone mage balad naboodi
?? شکلک
man k balad boodam شکلک
ina ro nazar abjim mibine bad mishe azizam شکلکشکلکشکلک
پاسخ : چرا بابا بلد بودم نه زیاد الان یاد گرفتم :دی
ببینم تو از کجا یاد گرفتی؟؟
خب ببینه مگه چیه؟؟:دی
پاسخ : ااااا تو از کجا بلد بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : از حافظم بلد بووودم !!! :دی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 642
  • بازدید کلی : 7,434
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ