loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 97 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

دفتر و خودکار خود را برداشته ام و میخواهم چند خطی از عشقم بنویسم

تویی که در روز خورشید و در شب ماه و ستاره ی منی بیتا...

تویی که مانند پرنده بال پرواز کردن به من دادی و مرا از قفس تنهاییم رها کردی

حال که تو را در کنارم میبینم، حس بی انتها بودن میکنم عشقم

حس پرواز در اوج آسمان ها را میکنم، با تو هر روزم زیباتر از روز گذشته است

با تو گذر هر فصل برایم شیرین است مخصوصا فصل پاییز خیلی دوست دارم بیتای من ...

اگر تو نباشی در کنارم عقربه های ساعت برایم نمیچرخد،

اگر هم بچرخد هر ثانیه اش برایم یک عمر میگذرد نفسم ...

مرا دیوانه کرده هر لحظه بودن با تو، دیوانه شدم، دیوانه ی عشق تو ...

وقتی به چشمانت مینگرم سرشار میشوم از جمله های زیبا برای تو ...

تو با من چه کردی که دارم می نویسم با تمام وجودم از تو ...

خیلی دوستت دارم بیتا خیلی هرچقدر بگم بازم کم گفتم بووس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/11/06 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

eshghe abadi man amir junam شکلک
manam kheyli dooset daram azizam شکلک
kheyli ghashng bood azizam
amir jan inaro khodet minevisi eshgham?شکلک
kheyli ghashange tamume harfayi k minevisio manam nesbat b to daram amire man
az tahe ghalbam asheghetam eshgham booosشکلک
پاسخ : :x are azizam
koli fkr mikonam in ziyad bood mokham hang karde bood dg nmidunestam chi bgamشکلک:x

doset daram bita
پاسخ : june man khodet minevisi????
پاسخ : اره دیونه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 7,449
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ