loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 81 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام عزیزم.خوبی؟


چند شب پیش که با هم چت کردیم کلی یاد پارسال افتادم امیر 

\"قلب\"

واقعا دوران خوبی بود 

\"قلب\"

البته نه به جز یه چیزش که خودتم میدونی چیه 

\"نیشخند\"

امیـــــــــــــر یادته پارسال تو خیالاتمون با هم زندگی میکردیم.


صبح که میشد تو منو از خواب بیدار میکردی


یادته صبحونه با هم پنیر خوردیم با چای شیرین \"قلب\"

\"نیشخند\"

امیر یادت میاد یه روز تا نزدیکای ساعت 7 با هم چت میکردیم.وای یادش بخیر


اون روز یادت میاد که با هم رفتیم بازار ههههههههه


این شکلکو چی؟؟یادته؟؟==>>

\"خوشمزه\"

هههههه


خیلی خوب بود خیلی خوب

 

یادته اومدیم شمال روی ساحل اسمامونو نوشتم عکسشو برات فرستادم؟


پارسال خرداد ماه هم خوب بود که یک روز کلا از صبح


تا شب هی میزنگیدیم میحرفیدیم.

 

اون روز وقتی گفتی میخای بری ارتش از پشت گوشی ی لحظه


خواستم گریه کنم نمیدونم حالا از صدام فهمیدی یا نه


هنوزم که هنوزه سر این ارتش ما دردسر داریم ولی یادت


باشه ها قول دادی بهم که نری عزیزم 

\"ماچ\"

امیر خیلی دوست دارم با تو کلی خاطره دارم


خیلی زیاد بهت وابسته شدم


عاشقتم و همیشه عاشقت میمونم حتی اگه خدایی نکرده نکرده


از هم جدا شدیم بی خبر از هم شدیم بدون که توی قلبم هنوز هستی


یک سال زمان کمی واسه عاشق شدن و وابسته شدن نیست


عزیز دلم اینو بدون که با تمام وجودم دوست دارم و عاشقتم 

\"قلب\"

\"ماچ\"

 

\"\"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط واسه عشقم... در تاریخ 1392/11/05 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلااام بیتای من شکلکواااای چقدر قشنگ بود مرسی مرسی مرسی ...
ولی بعضی جاهاشو سانسور کردیا بلا:شکلک
اده اون شکلکوو یادمه شکلکشکلک
اره نفسم عکسو واسم فرستادیشکلک
توی خیالاتمون باهم بودیم ولی انشاالله که بهم برسیم دیگه خیایلات نباشه و واقعی باشه زندهشکلکشکلک
خیلی دوست دارم برگردم به عشب بیتا خیلی اما نمیشه شکلک
عشقم خیلی دوستت دارم باهم کلی خاطره داریم خوب و بد :شکلک برام خیلی با ارزشن دوستت دارم بازم مرسی قشنگ و از عالی هم عالی تر بود
پاسخ : ghorbunet besham man azizam ghabele toro nadasht :x are dg sansor lazeme :d
manam yadame :-D
are inshaala age khoda bekhad b ham miresimo tamume khiyalatemun b vagheeyat tabdil mishe :x
dooset daram eshgham :x


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 7,438
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ