loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 39 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

سلام نفسم خوبی؟ راستی تو یاهوت ان شدی چرا جواب ندادی؟ناراحت شدماا

خب از اونجایی که به آجبت گفتم دوستت دارم اما بعد چند ماه یکی از دوستات شماره منو گرفت روزایی که بهم میزنگیدی رو میگم

خب منو خواست امتحان کنه ازش قسم گرفتم بگه که مال تربت نیستش اما جواب نداد بعد گفتم بیا باهم دوست بشیم پیشنهادتو قبول میکنم

خلاصه من قبول کردم اما بعد چند مین گفت خب اقا امیر دستت دردنکنه منن بهش گفتم من خودم فهمیدم که تو دوست بیتایی گفتش تمام پیامتو میدم به بیتا ببینه منم گفتم باشه بده منو ک دعوا نمیکنه اما تورو میکنه چون منو امتحان کردی و فهمیدم از تربتی خلاصه گفت باشه ببخشید اس هارو بهش نشون نمیدم...

این داستان بود بیتا ک بهت نگفتم اما قراره همسرم بشی بهتر بود بهت میگفتم بووووووووس رو لبات

ببخشید ازت قایم کرده بودم بوووس 

فعلا عزیزم دوست دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/10/16 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

EY baba eterafat tamum nashod? شکلک
eshkali nadare azizam rastesh dustam behem goft vali man chizi behet nagiftam شکلکشکلک mohem nist dg gozashte شکلک mohem ineke midunam behem khiyanat nemikoni :d :x


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 846
  • بازدید کلی : 7,638
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ