loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 49 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

سلام نفسم چطوری خوبی؟میدونی امشب چه شبیه؟نمیدونی باشه پس خودم بهت میگم!!

امشب شبیه که منو تو باهم آشنا شدیم خب فکر کنم یک سالو دو یا سه ما هست باهمیم !!حالا یادت اومد :D

----

امشب تو را به یاد آن روز
امشب تو را به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده
تو را به روز اول بار دیدنت
امشب تو را به اولین نگاه عاشقانه
امشب تو را به یاد باران روز نیامده ات
امشب تو را به تنهایی روز رفتنت
امشب تو را به باران روز برگشتنت
تنهایم مگذار دیگر

--------

راستییی رفتم تو پارک کلیییی برات کل چیدم نمیدونی که چی شد ! بگم یا نگم؟ باشه میگم اگه نگم از بس کنجکاویت زیاده میگی بگووو  :d !! باشه باو میگم اینقدر نگو

رفتم گل بچینم واست ، هیچی دیگه گل هارو واست چیدم آوردم !!! ههه نخند !

دیدی چقدر قشنگن هووی ببنشون :D حالا این همه گل ارزش یک بوس دادنو داره یا نه؟!

عکس های عاشقانه و رمانتیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 7,414
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ