loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 77 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (3)
چشمات بعد از این جز تو گلی بو نکنم


جز به تو و به خوبیات به هیچ کسی خو نکنم


قسم به اسمت (بیتا) که تو رو تنها نذارم بعد از این


اسم تو رو داد می زنم تا دم دمای آخرین

 


عشق                                         بيداد   من

باختن                  يعني                     لحظه                 عشق

جان                         سرزمين           يعني                           يعني

زندگي                                   پاک   عشق                                 ليلي و

قمار                                           من                                       مجنون

در                              عشق يعني ...           شدن

ساختن                                                                                 عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                     يعني

  كودك                            مسجد

  يعني               الاقصي

عشق     من  

عشق                                         آميختن                                      افروختن

يعني                                به هم           عشق                              سوختن

چشمهاي                        يكجا                    يعني                          كردن

پر ز                 و غم                            دردهاي             گريه

خون/ درد                                                   بيشمار

  عشق                                   من   

    يعني                            الاسرار   

    كلبه                   مخزن  

      اسرار     يعني

         عــــــــــشــــــــــق  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شبنم در تاریخ 1392/11/12 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

خواهش بیتا جااانشکلک
پاسخ : ههههههه

این نظر توسط شبنم در تاریخ 1392/11/09 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

آخییی چقد شما عاشقینشکلک
قدر همو بدونینشکلکشکلک
پاسخ : میدونیم شکلک مرسی از نظرت شبنم جان

این نظر توسط کسب درآمد عالی در تاریخ 1392/10/28 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز.
اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 90 ریال پول دربیاری و 2000 ريال جايزه بگيري
از این لینک ثبت نام کن
http://1000pop.com/ref:978
مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 643
  • بازدید کلی : 7,435
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ