loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 48 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

دوست داشتن تو یعنی هر دقیقه هر ثانیه به تو فکر کردن

 

دوست داشتن تو یعنی تو رو کنار خودم تصور کردن

 

دوست داشتن تو یعنی تو فکرت غرق شدن

 

دوست داشتن تو یعنی امید به زندگی

 

دوست داشتن تو یعنی درس خوندن واسه تو

 

دوست داشتن تو یعنی ...

 

یعنی حسی که من به تو دارم امیر

 

خیلی دوست دارم

 

دوست داشتن تو یعنی وقتی عروس دومادیو میبینم

 

خودمون بجاشون میزارم و با رویا ی تو

 

شادم

 

یعنی اینکه نمیتونم ازت دل بکنم

 

یعنی عاشقتممممممممممم

 

میخااااااااااامت زیاد

 

دوست دارم امیر بیش تر از بیشترین ها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita bkhoon در تاریخ 1392/10/28 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عشق همیشگی من :x
فدات بشم عزیزم یک روزی بالاخره بهم میرسیم و دستامون تو دست هم هست شکلک
مرسی عزیزم بیتا واقعا قشنگ بود ، راستی عشقم بابت اهنگ هم مرسی خیلی خیلی قشنگ بود مرسی خیلی دوستت دارم خیللی هرچقدر هم بگم بازم کم گفتمشکلکشکلک
پاسخ : ghorbunet besham azizam ghabele toro nadasht eshgham .manam doooooooset daram fadatsham :x :-*


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 845
  • بازدید کلی : 7,637
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ