loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 57 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

سلام تنها دلیل زنده بودنم ! چطوری عشقم ؟ خوبی ؟ 

عشقم فداتشم من ، میخواستم بگم که خیلی دوستت دارم...اگه یک روز پیام ندی تو نیمباز یا یاهو اون روز واسم جهنمه

بیتا من جز تو چیزی نمیخوام ، اگه خدایی نکرده چیزیت بشه من میمیرم ، دل ندارم بیتام چیزی بشه

دریای من بیتای من عشق بی همتای من دوستت دارم !

دوست دارم هرچه سریع تر این روزای لعنتی بیاد و بره بشه دو سال بعد که تو میری دانشگاه اونوقته که منو تو بهم میرسیم

با یک دل سیر نگات میکنم ، با دستام نوازشت میکنم با یک دست دیگم دستتو میگیرم دستمو تو دستت قفل میکنم 

تا نتونی بازی کنی ! گرمای دستتو ،وجودتو حس میکنم ، باهم قدم میزنیم به یاد اون روزا به یاد وقتی که دعوامون میشد به یاد وقتی آشتی میکردیم به یاد حرفای عاشقانمون و...میگیمو میخندیم چه قشنگ باشه چه زشت میگیمو میخندیم ...باهم شادیم

چون بعد کلی انتظار بهم رسیدیم ...

بیتا اینقدر دوستت دارم که حدو حساب نداره بخدا خیلی میخوامت دوستت دارم 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/10/23 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

eshgham elahi man ghorbune in hame ehsase to besham azizam شکلک
ina hamashun arezoohaye manam hast شکلک
ba tamume vojudam dooooooooooooooooooooooooooooooset daram amir nemiduni cheghadr vali kheyli ziyad eshgham :x شکلکشکلک
پاسخ : EEE bita age fadam bshi man dg eshghi nadaramaa pass nagu:x
che khoob arezooye mano to shabihe hame:d
manam ba tanane voojoodam ehsasam ,..dooset daraaam mc azizam manam ziyad binahayat :x:x boos


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 825
  • بازدید کلی : 7,617
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ