loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 50 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

سلام عشقم ، خوبی زندگی من ؟

خب یکی از آرزو هام اینه که ببینمت بغلت کنم و یک گل قشنگ پشت دستم قایم کنم 

بعدش گل رو از پشت درستم بیارم و بهت بدم و توام بوسسسسم کنی :D 

بیتا دوست دارم خیلی این متن تقدیم به تو  ستاره ی من میبوسمت:

----

 

دلم که میگیره دفترو باز میکنم خودکارو میگیرم دستم

و اسمتو رو کاغذ پر میکنم

خسته میشم

ازهمه , از همه چیز, از جای خالیت

از نوشتن زیاد اسمت

از دنیا و بی وفاییش

از آدمایی که دست به دست هم دادن تا

ما به هم نرسیم

خیلی سخته

 اما من خستگی نمیفهمم

این خط ( _ ) 

این نشون ( + )

 

 

 

من و تو به هم میرسیم

------

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 7,634
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ