loading...
عشق ابدی من بیتا (دوست دارم)
امیرحسین بازدید : 39 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (1)

سلام عزیزم چطوریااااییی هاان :d بوووس  رو لبای نازت 

بیتا یک چیز دیگه هم میخوام بهت بگم اومید وارم ناراحت نشی از دستم

راستش وقتی باهات آشنا شدم گفته بودم تا یک ماه دوستت نداشتم و تو این یک ماه یک بار بهت خیانت کردم ولی بهت نگفتم!

راستش من به غیر از تو با یکی دیگه هم دوست بودم به اسم ساجده ! راستش همسایه بغلیمون بودش ! خب اینو دوستش به اسم مریم که من بیشتر موقع ها دلم میگرفت یا باهات دعوا میوفتادم میرفتم بالای پنجره و اهنگ گوش میکردم اون دختره ساجده هم منو میدید بیشتر موقع ها کم کم تصمیم گرفتم باهاش دوست بشم خلاصه باهاش دوست شدم و اونم قبول کرد دوستیمون زیاد طولی نکشید که خودم بهم زدم فقط دو روز بود دوستیمون خودم بهم زدم چون عذاب وجدان گرفته بودم...چون من واقعا عاشقت شده بودم حرف هایی که تو بهم میزدی و من بهت میزدم ارامش میگرفتم ولی بااون نه ! خب دوست داشتم اینو بدونی چون نمیخوام دیگه چیزی ازت پنهان کنم چون دوستت دارم و برات میمیرم بیتا 

بووووس رو لبات اینم از اعترافم :d

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1392/10/16 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

aha inam midunestam ostad gofte bood شکلک
bikhiyal hala k gozashte شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام . ((عشقم بیتا عاشقتم))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبلاگ ما ( بیتا و امیر ) چیه؟!؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 854
  • بازدید کلی : 7,646
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ